cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Friday, June 1, 2012

Dari Angkasa #1


assalamualaikum

hello kepada yang masih belum tidur dan selamat tidur sila mimpi buruk sebab jeles korang dah tido saya tak dapat nak tido lagi =.=" 

kali ni, karangan tak banyak,, tak larat gwa nak buat karangan macam exam,, exam baru habes weyh! takkan nak sambung sini plak,, tak de pape, cuma kali ni saya nak berkongsi beberapa gambar yang saya ambil masa penerbangan dari Kelantan-Kuala Lumpur-Jakarta-Arab Saudi,, saya pernah siarkan (wow! siarkan beb,, ingat siaran langsung ke? hello! sekarang dah ada Astro PVR okeng!) tapi kecik sangat =D

jom tengok dari atas ye kawan-kawan. note that all the pictures were not edited,,hehehe,, klu kabur tu, bukak la mata luas-luas ye =D

ni kat Kota Bharu

Pengkalan Chepa, Kelantan

rasanya, masih Pengkalan Chepa

Sunagi Kelantan?? yela KOT



Kuala Lumpur

kalau tak tau tempat banyak kelapa sawit ni, sila belajar geografi balik!



this is Sepang

okeng,, cukup sampai sini dulu,, sila tidur dahulu,, esok kita akan teruskan penerbangan kita ke Jakertah ya ibu ibu bapak bapak sekelien. =D 
selamat malam

No comments:

:: heart wif u ::