cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Friday, June 1, 2012

Dari Angkasa #2


assalamualaikum.

hai lama tak jumpa! (tak sampai 15minit saya cakap suh korang tidur,,) sila la bagi saya makan ubat tidur banyak-banyak =.="

akibat kebosanan dan saya masih tak dapat nak tidur! saya melepaskan geram ngan update lagi dan tambah lagi gambar,, muahahahaha! kesian korang =.=" 
jap! blog saya lambat nak loading ea? kesian kesian kesian,, tunggu saya renovate ea,, sekarang takde masa lagi,, uhu,,

okeng! jom terbang ke Jakertah =D


KLIA,, ni naik Garuda Indonesia =D

Kuala Lumpur








cantik kan awan? =D

Indonesia


my fav photo =D


kita men ni untuk hilangkan bosan tapi nak muntah ler pulakkkk =.="


kapal-kapal kat laut di Indonesia,, banyakkkkk~


done! cukuplah,, saya janji tak update dah malam ni,, esok lusa pulak kita terbang dari jakertah ke arab saudi ea,, ni betul betul dah,, tak tipu dah,, selamat malam semoga korang mimpi ngeri dua kali,, haha!
assalamualaikum =D

No comments:

:: heart wif u ::