cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Thursday, May 17, 2012

#1 XPDC Gunung Tebu

Assalamualaikum =D

hai! lama tak jumpa kan? sehat? alhamdulillah,, =D
saya? busy tak busy la jugak sebab sekarang musim exam,,
exam letak tepi dulu tapi takde la tepi sangat kan,, tepi sikitttt je =D

minggu lepas, sehari sebelum exam, dengan nekadnya saya ke Gunung Tebu,,
=D
actually, Gunung Tebu tu merupakan latihan untuk ke Gunung Tahan.
wow! Gunung Tahan kau cakap?! 
kenapa? tak percaya? =D
betul la,, ingat orang suka sangat tipu tipu neyh,,

let's proceed,,
latihan ni berlangsung selama 3hari,, kita akan baca sambil melihat gambar kerana saya perlu meneruskan study saya tapi saya tetap nak update blog =D


saya ni ahli Bulan Sabit Merah Malaysia =D saya lupa bape orang yang pegi,, tapi pompuan hanya 5 orang je,, hehe,, kami pegi hari Khamis lagi, balik hari Sabtu tengahari,,




















Jom kita tekan kalkulator jap,, 3401 kaki is equal to tujuh ribu lapan puluh lapan meter atau 7088 meter,,
hello! orang boleh baca lah! ok ok,,

selesai sudah sehari pendakian kami,, 
mula pukul 8 pagi dan akhirnya sampai ke puncak pada pukul 3 petang,,
pergh! mencabar beb, mencabarrrrrr,,
nanti kita sambung part 2 pulak a.k.a turun dari gunung =D
tata!
doakan saya berjaya dalam exam =D
amin~


next reading : part two

No comments:

:: heart wif u ::