cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Thursday, February 16, 2012

selamat.


assalamualaikum =D

wah! lama dah tinggal bidang penulisan nih kan? kan? =D well, story tak memberangsangkan. pasal surprise hari tu pun tak update lagi. tak pelah. lain kali. insyaAllah~

actually, takde pape pun. bosan sangat nih. hari ni saya ponteng kelas sebenarnye. hehe~ yelah, takde surat MC, kira ponteng lah kan =D 

pagi-pagi, bangun tak leh tido dah. duk pusing-pusing sambil tunggu rumate balik. bosan bosan bosan =.=" nak buat cane, nak pegi kelas tak larat. bosan sangat duk tunggu, saya buat sudoku. seronok seronok seronok! =D 

PLUS
itu je saya mampu buat =.=" 
nak bersenam lari-lari basuh baju, tak larat den.


macam biase, ditemani peneman setia saya :

kesayangan kesayangan saya =D

selimut kesayangan, kain kecik kesayangan, bantal biru kesayangan, bantal pink kesayangan, bantak peluk kesayangan, &&& sudoku kesayangan. tak lupa jugak, katil kesayangan & lappy kesayangan. =D

cukuplah sampai di sini. saya masih perlukan rehat. dengan ketiadaan air di kolej, memang bertambah panas kepala neyh. sabor je lah.
selamat sembuh =D



p/s : tolong lah sesape bawak saya keluar puhlissssss~

2 comments:

Daus said...

Bantal saya tuuuu...hehe~

hunnys~ said...

bantal kesayangan sayalah =D

:: heart wif u ::