cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Thursday, January 5, 2012

semenjak ITU


assalamualaikum

urmm, kelas dah start dah. haish~ ingatkan boleh la nak lari ke, skip kelas ke minggu ni. kok ye pun lecturer nak start lecture, minggu depan boleh tak? semangat sangat~ mood cuti ada lagi laaa. fizikal & mental tak prepare lagi nak dengar segala bagai jenis lecture. datang hari senin, selasa dah start kelas. tolong lah bagi masa. please lah!

oh! cukuplah saya meluahkan perasaan tak keruan tu. hampir muntah pagi tadi sebab tahan mengantuk dalam kelas.  (oh! itu betul ye. kalau saya tahan mengantuk, saya akan muntah. pelik? biarkan~ )

what i am about to tell to is not the class's things. hahaha! 

ingat tak post ni & ni? tak ingat, bukak balik =D insyaAllah, kalau tak de aral melintang, tahun ni boleh jejak kaki lagi. hehe. suka suka suka!

disebabkan semua gambar tu kat daratan je, maka saya agak sedikit kecewa sebab tak dapat share ngan kawan-kawan yang tak pergi keindahan bawah laut. nak tunjuk yang saya jumpa nemo ke, patrick ke, spongebob ke. haha!

dan kat sana ada jual satu kamera underwater. RM120. o mak kau! takde maknenye aku nak beli sedangkan saya boleh dapat dengan harga yang lebih lebih lebih lebih dan lebih murah. serendah RM30 je! tapi saya tak pasti nak beli ke tak. bukan selalu pergi kan?kan? memori tuuuu~





cute enough? =D range harga dia dari RM 30 sampai RM 50 je. affordable sangat. tu yang saya keliru nak beli ke tak. hehe~ oh! dah petang. nak turun main tenis dulu. jumpa lagi! =D assalamualaikum~

No comments:

:: heart wif u ::