cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Friday, January 13, 2012

oh! kesian


assalamualaikum

takde ape nak gebang. cuma tadi blogwalking kejap. banyak gak blog saya jenguk. sume lawa-lawa. untunglah blog lawa =D

masa blogwalking tadi, terjumpa satu entri ni. dia citer pasal Bantuan Buku 1Malaysia. betul ke tak nama bantuan tu? saya yang sememangnya tak tahu menahu tentang bantuan ni tertunggu-tunggu la bila nak dapat. kenape orang lain dah dapat tapi kita belum lagi? kita ni dapat ke tak bantuan tu?

nasib la g blogwalking tadi. akhirnya saya dah jumpa jawapannya =D

Pelajar di Institusi Pendidikan Guru (IPG) di bawah program Ijazah Sarjana Muda Perguruan (PISMP) tidak layak menerima baucar ini kerana telah diberi elaun buku sebanyak RM600

 so, tak perlu tunggu bantuan datang dah. mula-mula dapat tahu yang bantuan voucher akan diberi, agak excited dan kecewa. excited sebab ingatkan dapat dan kecewa sebab dapat voucher =.="

tapi sekarang tidak lagi! walaupun tak dapat bantuan tu, saya rasa saya agak bertuah sebab ada jugak elaun buku. tapi saya tak pasti elaun RM600 untuk setahun ataupun satu semester ataupun selama 5tahun setengah. tak kesahlah. asalkan elaun berjalan, duit masuk =D

4 comments:

suzie rahman said...

blog ni pon cntik lah. byk nya elaun buku.untung r.hihi

hunnys~ said...

biase je blog ni. awk punya blog kiut =D

tu pun rsenye tak cukup sbb kitorg bnyk benda kne buat. uhuk~

Dawia.Honeyputri said...

best dpt elaun;)

hunnys~ said...

::dawia::
best!
boley blaja cane nk manage duit sndiri. tapi klu lmbt masuk tu y xbez.

:: heart wif u ::