cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Saturday, January 14, 2012

makin lama, makin saya sedar


 assalamualaikum

hari ni saya belajar sesuatu. betullah orang kata, pengalaman mengajar kita. dan betullah orang kata, kalau orang tu sanggup susah senang dengan kita, he's the right one; the right person.

apa yang dapat hari ni, akan saya jadikan pengajaran. pertama, pastikan ada duit kecemasan. jangan sampai duit dalam bank tu kering. kalau jumpa orang susah tepi jalan, bagi sedekah. kita yang senang memang tak rasa apa yang orang susah rasa. kalau kita susah pun, belum tentu sama taraf susah kita ngan dia. 

kalau kita betul-betul susah, cuba cari orang yang paling kita rapat. tengok samada dia sanggup tolong ke tak. kalau dia sanggup tolong, percayalah, he/she's the right person. dia memang betul nak tolong. dia serius.

resah saya hilang bila saya borak dengan dia. masalah saya yang berat jadi ringan bila saya cerita kat dia. saya buntu, dia tolong saya. 

saya dah jumpa.
saya memang dah jumpa.
saya dah jumpa awak.
=')

6 comments:

mimi said...

follow sini

Dawia.Honeyputri said...

moga bahagia milik hunny :)

hunnys~ said...

::mimi::
thanx =D

hunnys~ said...

::dawia.honeyputri::

insyaAllah =D

midonz said...

Ada orang yang sudi menjadi pendengar itu suatu perkara yang sangat baik. Teruskan

hunnys~ said...

::midonz::

a'ah kan.
alhamdulillah~

:: heart wif u ::