cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Sunday, January 22, 2012

hari INI


assalamualaikum

hari ni, pagi-pagi lagi dah keluar. pegi Kota Bharu. jalan tak yah cakap, memang banyak kereta. hari ni, tujuan utama, nak jumpa ngan Kay. lama sangat dah tak jumpa cik mek putih nih. =D maka, dengan bantuan jet Wardati Najihah, sampailah kami ke Kota Bharu. rinduuuu sangat kat dorang!

kay & tie

hari ni saya memang makan besarlah. Kay & Tie belanja. kesian kat saya yang kekeringan akibat elaun tak masuk lagi =(




&&&
hari ni agak best sebab ini!

duit syiling baru!

 &&&
terima kasih untuk ini jugak

baju & teddybear

terima kasih sangat-sangat untuk hari ni.
terima kasih Wardati sebab bawak saya jalan-jalan, belanja saya.
terima kasih Kay untuk teddybear dan jugak belanja saya.
terharunye =')

No comments:

:: heart wif u ::