cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Sunday, January 1, 2012

assalamualaikum


tadi bukak lappy, terus bukak blog.
kendian bukak shoutmix.
ehhhh!!!! kenapakah?
baru teringat berita yang digembur gambirkan sebelum ni yang shoutmix dah kena bayar.
apekejadahnya dia buat gitu?

adoyai~
abes semua mesej.
xsempat pun nak baca.
terus tukar baru.

hai CBOX. =D

tu pun penat duk edit.
malas dah nak edit.

&
saya jugak perasan 1 benda!
blog saya dah tak de malware!
patut la rasa pelik je.
hehe~
adakah ianya hilang lepas saya format lappy hari tu?
tak pelah.
alhamdulillah~

saya berharap agar tahun baru saya dimulakan dengan baik dan bermakna.
amin~

No comments:

:: heart wif u ::