cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Friday, December 23, 2011

tirai 2012

assalamualaikum. tirai 2012 saya yang akan dibuka tak sama macam orang lain. saya punya macam sekolah ye kawan-kawan. bakal guru =.=" sabor je lah~ budak-budak cuti, saya cuti. kelas pun dari pagi sampai ke petang. rehat pun waktu yang sama. ada perhimpunan. for 5years, this schedule will rotate; never fail.




[PENGUMUMAN RASMI]
 
Sesi pengkuliahan IPG KDRI bagi sesi 2012 akan bermula pada 4 Januari 2012 (Rabu). Bagi guru pelatih yang menginap di dalam kolej kediaman, anda boleh mengambil kunci pada hari bekerja iaitu pada hari Ahad, Isnin, atau Selasa. Selamat menjalani sesi pengkuliahan bagi tahun 2012. Harap maklum.
 
 


takwim sekolah =D

actually, not our takwim tapi kalau dah namanya takwim, sama je. hehe~

good luck for me  and my friends out there.

PISMP SCIENCE 2 SEM 3 INTAKE JANUARY 2011


p/s: dah lama duk IPG upenye aku neyh. it is about 2years and a half. there's another 3years to go. sabor je lah =.="

No comments:

:: heart wif u ::