cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Thursday, October 27, 2011

tag lagi =.="

Assalamualaikum

sedang seronok duk ketawa nak pecah perut tengok RunningMan, tetiba datang pulak lah satu notification kat mukabuku. katanya saya adalah mangsa beliau. siapa beliau? neyh! neyh! neyh! zarith saya neyh! waaaaa~ malas betol na hapdate blog pastu kena jawab tag tapi nak buat cane, orang tersayang yang tag =D

11 perkara tentang saya :

i'm 21 years and 22 days old
suka benda-benda kecil dan comel
suka pink, kuning, hitam, coklat (ikut musim jugak la. sekarang gila kuning)
dah daftar sebagai pengundi. yay!
tak suka heels!
tak reti pilih handbags!
suka baju pelik-pelik
rumate saya sekarang muka macam saya =D
saya suka pegi jungle trekking
saya anak sulung
dia panggil saya budak kecik

ok dah. sekarang saya nak jawab soalan pulak.

1. Camne korang leh kenal dak nme Nur Zarith Sofea aka Fiey neh?
dari sekolah rendah lagi saya kenal dia sammmmmmpai sekarang. banyak yang kami lalui bersama. teruk pun ada tapi tulah. dah namanya jodoh kami. hehehehe. dan saya tak panggil dia fiey. saya panggil dia Rith je =D

2. Korang dak student kos pe n katne?
saya bakal seorang guru sains sekolah rendah yang sedang mengikuti Program Ijazah Sarjana Muda Perguruan di Institut Pendidikan Guru Kampus Dato' Razali Ismail, Terengganu.

3. Pe peristiwa paling melucukan lam hidup korang?
mase tu Tingkatan 3 dan masa tu jugak kelas Pendidikan Islam. sebab bosan sangat, saya ngan Rith neyh duk men pemadam. buat gelang lah, cincin lah, smiley lah. macam-macam. duk pulak barisan kedua. memang ustaz nampaklah kan. ustaz sampai gelak kat kitorang. hehehe. banyak lagi asenye. duk lari dari peminat-peminat Rith lah, duk gelak sampai takleh bentilah, macam-macam lah.

4. tempat paling best yang penah korang pergi?
Pulau Perhentian dan Mekah. sangat best. dan saya yang sememangnya sukakan pulau memang rasa bahagia sangat bila dapat jejak kaki kat pulau. 

5. cinta atau sahabat?
BOTH! sebab cinta itu sahabat saya dan sahabat tu cinta saya. =D

6. listkan 5 rakan yg paling rapat ngan korang?
i : Rith
ii : Wardati
iii : Aida
iv : Kinah
v : Amin

7. apa pangai paling ta senonoh rakan di nombor 3?
adeh! dia selamber je orangnya. selama berkawan ngan dia, semua senonoh lagi. =D

8. warna kegemaran rakan di nombor 1?
pink asenye.

9. siapa pakwe rakan di nombor 5?
oh! rumate dia. dia gay =D

10. matlamat hidup korang?
matlamat? saya nak hidup dengan baik. itu je.

11. bgtau 5 perkara tentang saye.. err~ ^^
-baik
-cun gilos
-pemalu dan pendiam tapi suka senyum tapi ngan saya dia banyak cakap. =D
-dia suka cheetah.
-dia boleh buat saya menangis sebab rindukan dia  =D


dah siap. saya hentikan tag kat sini la ea. 

buat Rith, thanx sebab teman saya dan maafkan saya tak dapat teman awak. saya sedih sangat. kejap je dapat jumpa awak. by the way, ingat yang saya sayang awak. jaga diri, maruah dan hati awak. 

No comments:

:: heart wif u ::