cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Saturday, October 22, 2011

dating boley? =D

Pizza Hut Kok Lanas



'sila dengar order dengan baik' ; komen.

it is good to see her.
walaupun kejap je, it is enough for me.
lama sangat dah ta jumpa dia; sangat.
seingat saya, last jumpa dia mase pegi hantar dia naik bas; berbulan-bulan yang lepas.
well, cuti lain-lain.
dia misi, saya cikgu.

saya tak pernah fikir yang kita akan jadi camni.
well, lepas apa yang kita lalui.
dan saya sangat bersyukur saya dapat jumpa awak balik.


rith, thanx sebab belanja, teman orang jalan-jalan.
nanti kita jalan-jalan lagi ye. =D


p/s : takde orang nak amek gambar kami berdua. so, i amek gambar u, u amek gambar i =D

No comments:

:: heart wif u ::