cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Wednesday, September 7, 2011

jom-makan-pizza-sebab-pizza-kasik-harga-murah. cepat!

assalamalaikum .

tak perlu cakap panjang .
yang penting makanan sedap & murah perlu dirembat secepat  mungkin walaupun raya ta abes lagi orang-na-makan-ketupat-lagi tapi takpe!

pizza ada buat sale!
macam baju jugak tapi baju tak kenyang!

3hari je ye

7,8 & 9 September 2011 

jadi cepat-cepat serang pizzahut sebelum melopong kene bayar mahal kalau nak jamu ramai orang .
agak-agak sape yang bernazar ke, janji nak belanja kawan, cepat la beli pizza neyh,,
nanti kawan cakap, CLASSLAH KAU BELANJA AKU MAKAN PIZZA HUT MAHAL KOT!
=D

redeem kupon ye,, bukan serbu gitu je =D










p/s : dapat info lepas jalan-jalan kat blog orang tadi,, =D *kata na update pasal PBS, tapi update sal makan pulak,, oppsss! sorry! maafkan saya .

3 comments:

RabiatuL AdawiaH said...

lamanye tak makan pizza!!!

A Crack Mirror said...

eyh..xpalah...sbb ni pun kira info berguna ni....boleh mkn pizza lah bsk..ehehe~

hunnys~ said...

:: RabiatuL AdawiaH ::
cepat2 pegi pizzahut! =D


:: A Crack Mirror ::
ajak kawan-kawan pegi pizza ye,, *ceh! jadi promoter pizza la pulak. haha!

:: heart wif u ::