cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Friday, September 16, 2011

fakta terbaru; of kos tentang saya!

1. sedang menyiapkan refleksi untuk matematik sekarang.

2. duk dengar lagu korea.

3. malam neyh tido lewat

4. tetiba jadi positif sangat hari neyh walaupun sedih giler!

5. kat meja saya ada gardenia butterscotch *makannya kadang-kadang je

6. dutchlady strawberry wajib ada!

7. meja study bersepah giler! *abes exam baru simpan, boleh?

8. saya sudah mula bosan tapi tangan duk menaip lagi

9. saya rasa saya dah nak berhenti.

10. dan bakal berhenti. *untuk menyambung refleksi =.="







p/s : layankan aje =D

No comments:

:: heart wif u ::