cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Wednesday, September 14, 2011

assalamualaikum




dear gardenia ; dari kecik sampai besar, sentiasa di hati! =D

walaupun kau selalu naik harga senyap-senyap tanpa aku perasan,
aku tetap beli kau sebab kau sedap.

akhirnya, kau keluarkan produk terbaru; waffle!
terima kasih!

tak perlu lagi aku susah payah naik kereta sampai 1jam pegi A&W na makan waffle,,
huehuehue =D
ini pun da ok.

aku ada request.
boley kau keluarkan balik roti bun coklat yang ada coklatchip kat dalam tuh?
seingat aku, aku makan time aku tingkatan1 je,,
pastuh aku ta pernah dah jumpa,,

macam mana kau boley hentikan roti feberet aku tuh?
tolong buat balik.


ikhlas meminatimu,
penggemar gardenia =D

No comments:

:: heart wif u ::