cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Wednesday, August 31, 2011

rumah ku terbuka

assalamualaikum

hari neyh buat rumah terbuka
dari semalam sampai petang saya bertungkus lumus menyiapkan roti jala & kuzi ayam
SEDAP!!!! =D

saya tunggu kawan saya datang
tunggu dan tunggu
saya faham
masing-masing balik kampung
tak pe .
nama pun raya

roti jala yang saya buat, habis kawan-kawan adik saya makan .
saya seronok walaupun sedih
tak pe .
nama pun raya

disebabkan itu, saya buat special roti jala untuk kawan saya yang datang .


HANYA SAYA YANG BUAT ROTI JALA CAMNI UNTUK KAWAN SAYA .

ada orang da buat ke? kalau ada, maafkan saya =D

saya tunggu dan tunggu sampai kul5 petang
&
akhirnya
datang jugak kawan saya .
kawan pertama saya yang datang & yang terakhir .

TERIMA KASIH WARDATI NAJIHAH.
awak pengubat saya untuk hari neyh
akan saya kenang awak sampai akhir hayat saya. =D

yang na datang tapi ta dapat datang,
tak pe,,
ada masa, sila la datang =D








p/s : nah, untuk awak cik wardati najihah,, saya tahu awak baca,, hikhikhik =D

No comments:

:: heart wif u ::