cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Monday, August 22, 2011

puasa yang tak puasa

assalamualaikum

macam pelik je bunyi tajuk,,
kenapa puasa macam tak puasa?

puasa makan minum tapi tak puasa duit & sebagainya

sape yang buat tuh?!
SAYA =.="

semalam, kawan na pegi beli baju kat ASTAKA,,
kat bandar Terengganu neyh je,,

konon lah kan tak nak beli pape,,
saje na keluar teman kawan sebab sakit otak duk terperuk dalam bilik,,

sampai-sampai, hah!
hamek kau!
tengok beg, gila na beli beg!
tengok baju, gila na beli baju!

yang ajak keluar pulak, sepatutnya na pegi baju, hump!
satu pun tak beli =.="

last-last, saya beli baju kemeja,,
kaler kuning gitu,,
da lama carik,,
beg?
saya tersangatlah tak tahu na beli beg =.="

see?
puasa puasa jugak,,
duit berciciran keluar,,




p/s : saya penggila baju pelik,, yang pasti perlu lain dari orang lain =D

No comments:

:: heart wif u ::