cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Monday, June 20, 2011

semoga kau diberi Hidayah!

assalamualaikum

hidayah di sini bukan orang nama hidayah ok!
petunjuk dari Allah . . . 
kenapa?

sebab ini!








pencuri-pencuri neyh masuk time cuti,,
hello!
kata pencuri!
pencuri kan bijak!
bijak sangat la datang curi & sepahkan semua masa cuti!
ko ingat kitorang nak sangat tinggal precious things kat sana, hah?!

yang paling bijak ko pernah buat . . .
ko 'tolong' letak sabun atas tilam & lantai,,
thanks sebab tolong 'cuci' tilam & lantai . . . 
siap picnic lagi dalam bilik saya ye,,
licin semua puding yang rumate saya tinggal,,
sila la makan,,

& terima kasih jugak sebab menjadikan hari saya hari 'terbaik'

dari semalam saya tak dapat tido,,
kena datang IPG awal,,
batuk tak habis lagi,,
datang sini, semua dah bersepah,,
aras pulak takde air,,
mesin basuh rosak,,
3x basuh baju sebab air bertakung,,
baju yang tak perlu dah na lipat, kena lipat balik,,
kaki masuk kaca,,
hari neyh na rehat tapi ada kelas pulak
='(

PENAT TAU!!!!!!!!!!!
abes ko sepahkan!

apa dugaan semua neyh . . .
='(






p/s : mana alprazolam saya?

2 comments:

thelandaks said...

sabaq naaaa....
sbb 2 dulu geng laki takmau tukaq blok,sbb mmg akn tau bile pmpuan dduk akn jd tumpuan 'serangga perosak'..
tapi dah pengurusan rase die lagi bijak menentukkan tanpa medengar suara hak kita..SABAr2

hunnys~ said...

ramai yang protes,,
pompuan pon tau bhya duk kat sini,,
tapi na buat cane,
bila dorang cakap A, A la kita walaupun penat kita pertahankan B,,
=.="

:: heart wif u ::