cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Tuesday, May 3, 2011

dia buat airmataku berlinang. sampai hati~

malam ni, hujan turun,,
sama laju ngan airmata saya,,
cuma yang membezakannya, airmata saya lebih lebat dari hujan,,
kenape? kenape?
saya harap & berharap agar mende neyh ta jadi kat saya,,
mintak jaoh~
saya tak nak,,

hanya airmata yang gugur,,
sebaldi airmata yang gugur,,
nah! penangan itu!
hamekaw!
berjujuran airmata gugur,,
naseb ade kapas muka buat lap airmata,,
tisu abes sudaaaa~


maafkan saya sebab ta dapat na tahan airmata neyh,,
terlalu sedey untuk saya tahan,,
walaupun dah banyak kali,,
tapi saya tetap tak serik untuk menangis,,

penangan One Litre Of Tears.
lebey dua liter, mungkin, airmata yang gugur,,

seorang gadis yang bijak, dapat tau bahawa dye ade penyakit yang ta dapat disembuhkan,, menunggu saat kematian dengan tabah,,seorang gadis yang ingin menghabiskan sisa hidup dengan gembira dan mengecapi semua kenangan bersama rakan dan keluarga,, disebalik ingin mengecapi semua tu dalam mase yang singkat, rakan-rakan ade yang tak memahami,, perasaan malu seorang adik apabila kakaknya tak seperti kakak orang lain,,

tengoklah cite neyh,, kisah benar sebenar benarnya yang memang akan buat hati kite sayu,,kasih ibubapa, adik beradik & rakan,, tengok la ea,, 20 kali tengok pon, airmata tetap na mengalir jugak,, typical me, again~






tu je yang boley saya bagitau,, na tau lebey lanjut, tengok la ea,, hehe~ sedang berjiwa rimba sekarang neyh,, meh la na join dua kaki sedey-sedey bersama saya =D adios!





p/s : tuh entry semalam,, bukak pagi neyh tengok-tengok ade lam draft,, keheranan di situ,, ase da publish semalam =.="

No comments:

:: heart wif u ::