cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Saturday, April 16, 2011

pulau impian :: part two ::


assalamualaikum~


tade ape na tulis. cuma saya doakan agar kalian sehat & sentiasa dirahmati oleh Allah. mata da penat, na tido. tapi masih sempat tunggu untuk publish entry. heeee~ walau apa pun, agak-agak ada yang meluat tengok gambar saya, saya mohon maaf. assalamaualaikum & selamat malam semua! =D











untuk awak.



jangan order sirap ea =D

main ngan cahaya,, chantek.


ini kesan tapak kaki penyu

sunrise





da mati kene penyek ngan selipar =.="

no comment.haha!







apekah??

timun laut atau gamat. saya confused =.="

& juga geli =.="


walk of life

bbQ





jungle trekking

untuk tengok kincir angin

ROL - ray of light







credit to amin,, thanx! chantek. =D


i love this! fruit salad ...

with yogurt,, please try. =D

mak belalang =D


cukup la sampai dua bahagian saya bagi awak sume muak nagn gambar saya. jangan isau. selagi saya rajin, awak sume akan bertambah muak. haha! ade banyak lagi dalam galeri. harharharhar! =D





p/s : ta tido lagi mase neyh?!

No comments:

:: heart wif u ::