cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Wednesday, April 27, 2011

::lata tembakah::

assalamualaikum & salam ke atas Nabi Muhammad S.A.W.

panas kan sekarang neyh =.=" sangatttt panas,, na tido malam pun ta selesa neyh kan pulak na tido siang,, kalo kat kolej, tido je! haha! sebab kepenatan ngan aktiviti,, bangun tu, mula la na muncung sedepa na mengomel itu ini sebab tido terganggu,, hehe~ alang-alang da panas sangat neyh kan, alangkah sodapnye pegi mandi air terjun,, kan?kan? kan?!!!! wah! bukan setakat sejuk badan tapi jugak sejuk hati, jiwa dan mata memandang,, =D

citer sebenar baru na masuk neyh,, hehe~ ai tuh, pada sekian sekian haribulan a.k.a saya ta ingat bukan sebab nyanyuk dah, unit saya pegi BBQ kat Lata Tembakah,, tapi agak sedey sebab ta semua ahli unit yang ikut disebabkan beberapa masalah peribadi + pulak esoknye luse na xam ke ape ntah,, da lame kot! baru na publish~ maaf . =.="

so, entry neyh akan didiami oleh banyak gambar,, watchout! ta suke jangan tengok,, saya bagi nasihat je,, kang awak duk ngutuk kite, kecik aty kite pulak,, eh! macam saya tau pulak,, haha! so, enjoy!



kite bako je~











kami men celup celup kaki je =.=" ugi betol ta mandi,, sejuk sangat kot air! takpela,,ade mase, pegi lagi,,insyaAllah~ =D




p/s : petang-petang makan kopok lekor tengganu sangat sodap! =D

No comments:

:: heart wif u ::