cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Wednesday, April 27, 2011

half price!

hai! datang lagi =D

semalam pegi makan pizza! saya paksa driver saya yang kecik syomel tuh pegi PizzaHut sebab na makan pizza dye yang sedap dengan separuh harga je! betol! saya makan pizza RM 4.50 je,, besh ooo! klo ta silap, hari senin & rabu je untuk pizza,, hari lain, makanan ape ntah,, nanti pegi PizzaHut ea untuk tau lebey lanjut,, klo malas sangat, alang-alang da bukak lappy + internet ok, bukak laman web dye,, =D

tu jela entry half price,, disebabkan namenye half price, entry pun half jugak la ea,, haha! adios~ assalamualaikum.

dye yang stress ngan saya yang ta bersalah




ini rumate saya =D





hawaiian chicken RM4.50 + kualiti still sama! =D ai senin je dapat

super supreme lava cheese blablabla boley dapat 1/2price ai rabu

gambar kat bawah tade kaitan ngan pizza,,haha!






4 comments:

Ain Rosmi said...

Benci korang bye! ):

azrinrahim said...

owh, okay thnkx for the information..kang blik umah ayie peg pizza ea..lala ty knape lepas tu asik bnyak gmbo jer..llalala

hunnys~ said...

::mano::

i laf u lah. haha!

hunnys~ said...

::azrinrahim::

gambar ta termasuk lam entry half,,haha!

p/s : sy suka gambar,, sowie~

:: heart wif u ::