cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Friday, April 22, 2011

addiCtEd!!

assalamualaikum~


setelah lama menyepi * yeke la lama? =.=" argh! ta kesah! yang penting saya ade hal penting lebih dari yang penting sepenting penting penting untuk saya sebagai orang yang penting nak bagitahu,,


secara rasminya, saya telah mengubah blog saya secara gila-gila teramat gila selama 14jam non-stop ta tutup lappy sampai lappy panas kene minum air cap badak. fullstop. saya dah ta larat =.="


boley perasan tak ape yang saya ubah?? banyak kot!!! tolong la perasan! penat tau kalau tade sape pun perasan,, * ceh! ayat mintak simpati kan?kan? haha!


takpela~ asalkan saya sangat sangat sangat puas hati sekarang walaupun taik telinga dah cair kene potpet ngan abah sebab ta tutup lappy,,


abah, kak long dah na tutup lappy neyh,, hehe~


selamat malam kawan-kawan! =D

No comments:

:: heart wif u ::