cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Wednesday, March 16, 2011

yay! dapat twin!

assalamualaikum! selamat petang! =D


saya sangat gembira hari neyh sebab saya dapat twin,, seronok sangat! pasni, saya akan jaga twin baek-baek,, da lame nak twin,, baru sekarang hajat tercapai,, Alhamdulillah~ tapi, nama ta taruk agy,, ta tau na buh name apa,, ada cadangan?? =D


bila dapat je twin, cepat-cepat pegi bersihkan tempat dorang akan duduk nnti,, abes tangan menggelupas kene clorox,, tapi takpe! saya rela demi twin,, =D


owh! lupe pulak na bagitahu,, twin is my fish! hehehehehe~ my goldfish! suka sangat goldfish walaupun harapan dorang na hidop lama ngan saya mungkin tipis,, =.=" rumit oooo na jaga,, i bought two! that's why i called them twin,, nama tade la pulak,, =.=" sabar ea sayang,, nanti mama carik,, cewah! mama! cannot go =.="



 
bulat bulat, kecik kecik! comel sangat!!!!! =D my mum says, " klo kak long boley jaga ikan tu seminggu tanpa ada sekor pom mati, chek beli balang besar yang kak long nak",, ok, i'm trully excited to take care of them but i don't know if they can stand with me or not,, haha!


hari ni baru beli, esok lusa da kene tinggal sebab na pegi sekolah untuk PBS,,
=( mana boley bawak,, hummm~ semoga twin boley bertahan & jangan mati awal-awal,, =D


letak tepi lappy,senang na tengok,, =D





p/s : na buh nama cumi & tumi,, =D

No comments:

:: heart wif u ::