cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Monday, March 14, 2011

:: CHENTA ::


assalamualaikum~


ai selasa yang lepas, 2hari sebelum cuti mid-sem, iaitu pada 8 MAC 2011, hari bersejarah buat saya yang ta bape na bersejarah bagi orang len,, kenape? tade pape pom,, haha! saya pegi jalan-jalan kat bandar je,, hahahahaha! actually, hari bersejarah buat kawan saya, Nini Ivanoic yang telah bertemu hati dengan kekasihnya, Joey,, hai Joey! u're so cute!



this is Joey, Nikon Coolpix l110 =D

gembira sangat Nini dapat Joey,, saya? saya dapat CHENTA! haha! ok la,, ta mau citer panjang dah,, taTa~

nini anis farah


adek wani & her roomate, c

kami maseh happy walaupun da berkepok duet kluar =.="





p/s : gambar nampak pecah-pecah sebab saya resize,, basau sangat sizenye =.="

No comments:

:: heart wif u ::