cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Sunday, February 20, 2011

jom research lagi! =D


assalamualaikum~


okeyh, sebelum neyh, research & buat experiment pasal tapai & tempe kan? kan? menjadik oooo! sodap sangat! ade y kurang manis, ade yang manis,, saya suka yang kurang manis,, =D kenapa boley ada yang manis & kurang manis agaknya?? soalan yang agak menjentik minda saya tujukan buat anda,, sila la jawab,, =D


okeyh! lepas je buat tapai & tempe, tetibe lecturer saya yang berkaliber pom announce,,


" minggu depan kite akan buat telor masin,, jadik, sila pikior sendirik pemboleh ubah yang anda na buat disamping resipi na buat telor masin tuh,, saya bagi dua group,, satu buat resipi guna ayo garam,, satu agy buat resipi guna arang atau tanah atau sebagainya,, terima kaseh,, chow dulu! "


hah?! telor masin pulak dah! group saya kene buat resipi ayo garam,, sonang je kan? hehe~ masalahnye, na gune pembolehubah manipulasi ape??? mula-mula na buh telor yang berbeza,, uish mak datin! banyak telor ko na rembat kan? kan? hahahahahahah,, kos tinggi la pulak~ =.="


last-last, buat je pembolehubah manipulasi satu bekas letak ayo garam, satu bekas letak garam je,, haaaaa~ ape akn jadik?? tunggu sebulan lagi,, =D


macam-macam kitorang kene buat kan? ta lame lagi, kitorang na buat yogurt! hahahahahaha,, cam chep la pulak,, tapi buat lam lab,, =D


yang neyh gambo group dak laki yang kene buat telor masin guna tanah liat,, =D


ini arang yang dihancurkan gune pemberat,, haha!

bahan utama : telor itik

tanah  DI KAWASAN perkuburan,, bukan tanah kubur!

bile lelaki yang buat keje-keje dapor.........

ginilah hasilnya,, hahahahaha!


tadaaa! chantek jugak laaa,, =D

sal tanah kubur dan jugak tanah DI KAWASAN perkuburan tu ada beza tau, kata lecturer,, ape bezanya?? klo tanah kubur, tanah tu tanah yang campor ngan mayat-mayat reput dah,, kalsium lam tanah tu dah bertambah dah,, haha! klo tanah DI KAWASAN perkuburan, tanah tu diambil kat kawasan perkuburan tu,, boley paham?? atau masih ta dapat beza??? paham-paham sendirik la,,malas na explain dah,, belajo bertingkat-tingkat kan,, =D




p/s : sedang menikmati nasi goreng cina + vico panas,, lewatnye mentakedarah,, ish3~ =.="

No comments:

:: heart wif u ::