cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Thursday, February 3, 2011

happy chinese new year!


 assalamualaikum~


yay! raya! raya! saya suka raya! hooray! dapat duit,, hehe~ =D orang len duk makan besauuu kat umah datok nenek kan, saya plop, duk dapor buat roti jala,, haha! apedaaaa~ raya cina kene la makan besauuu a.k.a yee sang kan? kan? letak asam limau, minyak bijan pastu plum sauce, then gaul tinggi-tinggi sampai tade satu habuk pun ade lam pinggan! hahahahahahaha~ sumenye jatuh ke lantai sebab syok ngat lambung,, =D 




tape,, makan roti jala da okay dah,, tambah plop ngan kuzi ayam,, hulamak! sodap!!! selagi ta abes satu periuk kuzi tu, slagi tu saya makan,, hahahahaha! lenguh pinggan nyah duk buat roti jala,, =.=" mase duk nulih entry neyh, kuzi ayam ta masak agy,, hehe~ my mum pegi makan kenduri la plop,, ish! hari neyh raya cina la mak,, 


hand-made oooo~ =D




yang ta beshnye raya cina taun neyh, sambil duk buat roti jala, perot meragam la plop!!!! geram betol! klo dye tau na buang tape,, neyh sakit jeeeeeeeeeeeeee~ paling ta suke klo sakit cenggini! ta tau cane na buat,, orang na raye la perot! nape la awak ta paham keadaan saya? nape la raye cina jugak awak na sakit?? ish! =.=' 


sabo je la,, jom kita rehat wahai perot!

2 comments:

yeb said...

w0w0w0w0w0~ mmg nmpk best!

hunnys~ said...

of cosh sebab ta terhingga,,
haha!

lebey2 lagi klo sy y buat,,
muahahahahahahahahaha!

=D

:: heart wif u ::