cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Saturday, January 15, 2011

why i love shopping place?

tret! tret! tret!
money is coming!
get ready & shopping!
oppsss!
kehendak atau keperluan??
saya pilih keperluan!
=D

kenapa saya suka tempat shopping??

foooooood!

clooooooothes! - ape pandang2?! baju budak2 pom taley hamek ke?? -

& of cos! trolly! saya suka sangat ngan trolly,, haha!




penoh ngan makanan!


thanx giant! i laf u~
=D




p/s : ingat budak-budak je boley masuk lam troli haaaa?!

11 comments:

Mohd Suffian said...

sebab awak memang budak kecik, tu pasal la bole masuk dalam troli.
agagagaga...

hunnys~ said...

kenape la sume org ckp sy dak kecik,,
haish~
sy da besar la awk,,
da tua da pom,,

hahahahah~

Mohd Suffian said...

macam mana awak cakap pon,
awak tetap lagi muda dari saye,
dan tetap budak kecik bagi saye,
bhahahahaha...

hunnys~ said...

y tu mmg la ta dpt na dnafikan,,
awk tuaaaaaaaaaaaaaaaaaa lg dari sy,,
haha!

tp sy bkn bdk kecik,,
ta layak dh na pnggil dak kecikk,,
hehe~

Mohd Suffian said...

hahahahaha.
hampehhh...
cakap orang tua lakkk,

tapi awak mmg budak kecik!

hunnys~ said...

sigh!
penat gado,,
hehe~
penegasan sekali agy,
saya bukan budak kecik,,
saya da besauuuuuu da,,

=D
cane na gtau agy,,

Mohd Suffian said...

lalalala...

hunnys~ said...

lilililili~

Munirah ahmad sabri said...

comelnya.. heheheh

hunnys~ said...

i mmg comel pun mun,,
haha!

Mohd Suffian said...

budak kecik perasan... -_-!

:: heart wif u ::