cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Monday, January 31, 2011

$$$$$ kaching! kaching! =D


assalamualaikum billion-air million-air!


udara je banyak,, juta juta lemon udara! hehehe~ entah pape yang dikarutkan,, okeyh! straight to da point,, sebenarnye, mata saya sedang besinar-sinar bling-bling skam neyh,, haha! kenape?? sebab saya buh lampu lip lap lip lap kat mata saya,, muahahahahaha! 


tadela! mau kene renjatan elektrik, baru ta ley tengok duit bling-bling,, sebenornye, elaon da masyukkkkkk! hehehe~ so, saya & kawan-kawan seperjuangan di medan perang da ta jadi na pegi perang da sebab sume mata kuar duit da,, bukannye sume mate dorang tetibe jadik mesin ATM! bukan lerrrrrr~ cube cakap, sape punyer mata ta kuar tulisan 'duit oh duit' kalo tetibe lam bank korang yang ade duit spuloh hengget tetibe ade RM 3K +++++ ?!!! sila tolak secara slow pacik macik usahawan, billion-air, million-air, lemon-air & jugak manusia yang memang da banyak duit,,


klo duit neyh?? time kaseh je la,, hehe~

mau na pegi bank suh usulkan buh geriji besi, laser, pagar besi, pagar letrik, otromen, pawe rengges kat mesin ATM & jugak bank tersebot,, uishhh~ sayang betol duet dye kan,, haha! klo awk ta kuarkan duet tu cik Anis, awak na makan ape agaknye ye?? awak na beli buku cane ye?? awak na beli barang cane ye?? mintak ngan mak ayah awak ea?? pastu, duet awak buat pekasam?? wahhhhh! seronok + bersyukur + mintak supaya ade anak ramai macam awak cik Anis!


hello! klo mak bapak billion million lemon lemon-air pom boley bankrup ade anak cam awak cik Anis,, haish~ saya da pikirkan supaya duet saya beranak pinak! hahahaha~ bukan suh angsa makan duet saya pastu kuarkan telor mas! SAHAM! yup,, hehe~ 


yay! kaya! kaya! bukan roti kaya!!!!

tapi ade risiko kan? ape barang namenye saham klo tade risiko? pastu, yang awak na pegi letak beribu buat ape? letak sikit sudaaaaa~ ok dah! da panjang bebel,, taTa! g2 je awak stop?? yela,, yela,, 





assalamualaikum~
=D







p/s : balik cuti a.k.a bawak balik sekalik report lab + tutorial falsafah,, =.="

No comments:

:: heart wif u ::