cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Friday, January 7, 2011

it is different now~


assalamualaikum,,


yup! different different & different,, ape yang direpekkan oleh saya?? my IPG,, totally different! i mean, bukannye saya pindah tempat atau bangunan kat cini tetibe dirobohkan pastu bina balik,, bukan ler!


suasana dye pom ta berubah jugak,, haha! jadi, ape yang different sangat tu ha?! cafe ler,, hehe~ macam tempat orang len tade cafe kan? tulih entry sal cafe,, ceh! bangga ngat cafe dye tu~ hello3! cafe i ta same cam cafe u olz tau! dulu cafe i ta layak panggil cafe pon! 


so, dengan bangganya saya tulih entry sal cafe saya,, haha! da ade macam-macam dah! dulu, bukak sampai tengahai,, cam kantin sekolah! ape barang dowh! gua duk kat kolej kediaman bai~ malam-malam gua lapar,, haish~ skam da tak camtu dah,, da tukar tender da,, rase na pegi ucap timekaseh giler-giler kat JPP-atau-sesape-je-la-kan yang suh tukar tender tu,,


seksa dulu ooo~ sekarang tiada lagi! cafe da bukak sampai kul11 malam dah,, makanan pom sentiase ade,, sedap plop tu! i laff u lah! =D na turun makan dah,, wait fer me aaa cafe,, papai! =D

klo tade mende neyh kat cafe, i mogok! naseb baek ade,, =D


kat tepi sane ade roti canai,, seronok sangat! cam duk kedai mamak je,,

No comments:

:: heart wif u ::