cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Monday, January 17, 2011

DutchLady 1/2 dozen RM1.40?!



kite bukan berada kat Jepun sekarang ya tapi bila bab-bab harga barang tetibe jadik murah giler, bukan kat Jepun je macik-macik sanggup beratur panjang, saya pom sanggup!!!!!




SITI UMAR AL-FAROUK - Setengah dozen air kotak Dutchlady pelbagai perisa yang kebiasaannya berharga RM 7 ++, kini berharga RM 1.40! mengejutkan? mengujakan? sememangnya!! saksi, Roz'ain J bersama rakannya, Seri Nur F yang juga merupakan penduduk tak berapa tetap kolej kediaman Siti Umar berkata, ' ko tengok sendirik resit neyh! sengget pat kan?kan?',, dia yang dikatakan keluar pada petang itu untuk mencari daun pisang bagi membalut tapai sebagai pembolehubah eksperimennya telah singgah di Hook Kee Seng untuk membeli sedikit barang,, rakan-rakannya yang sememangnya meminati & menggemari air tersebut melonjak, melompat, berteriak, menangis & teruja mendengar berita tersebut,, sebaik selesai solat Maghrib, rakan-rakannya yang lain dengan teruja sehingga sejuk kaki tangan telah bergegas ke Hook Kee Seng,,

perjalanan malam~

Hook Kee Seng,, bukan orang tuh! kedai tuuu~

awal-awal da rembat troli,, =D

mangsa!

Syazwani K yang sedang sakit pada waktu tersebut dengan tiba-tiba boleh terlupa tentang sakitnya akibat teramat teruja denagn penurunan harga air tersebut,, mereka membuat rumusan, kesimpulan & ringkasan bahawa penurunan tersebut disebabkan oleh air dah nak expired,, berita selanjutnya~


apabial sampai di rak air tersebut, keterujaan mereka tetibe menurun secara mendadak apabila tiada tulisan promosi mahupun lelong dipaparkan,, kehairanan mula terpancar di riak wajah mereka,, lalu, di scannya pelbagai perisa tersebut,, mane tau kot-kot kat scanner tu tulih sengget pat,,


hampa~~~ hanya itu yang tergambar di riak wajah mereka,, mereka masih tidak berputus asa lalu membuat pelbagai andaian,, salah seorang dari mereka dijadikan mangsa untuk membayar 1/2 dozen air tersebut dengan harapan yang sama,, 'keluarlah sengget pat!!!!',, keputusannya??


tiada~ perbelanjaan yang sepatutnya dihabiskan sebanyak kurang dari RM10 pada malam itu bertukar menjadi RM 30 apabila masing-masing mula kecewa lalu membeli sepuas hati,, sekian dari saya, Anis, mangsa keadaan,,





waaaaaaaa~ hampa sangat kot!!! berangan bagai nak rak da oooo~ konon lam almari tu na kasik full air tu jerk,, boleh rase tak perasaan saya?? ta boleyh?!!!! tapela~ hanya mangsa yang tau,, uhuk,, =(










p/s : kitorang buat spekulasi bahawa kak cashier tu salah scan! huh~

11 comments:

Mohd Suffian said...

bhahahhahaa... lawak gileeee

hunnys~ said...

soalan! soalan!

ape y lawaknye??

Mohd Suffian said...

korang ah lawak. tah pape tahhh...
tu ahh, lain kali jgn doakan benda yang bukan-bukan kat saye,
kan dah kene balik,
padan mukeee

hunnys~ said...

tade kaitan yerk,,
haha!

Mohd Suffian said...

ada...
sangat adaaa...

hunnys~ said...

alaaaaa~
jeles la tu ngan kite,,

hahahhahahaha!

Mohd Suffian said...

wat ape nak jeles ngan orang gile cam awakkk???

hunnys~ said...

saya ta gile lagi,,
waras,sihat walafiat agy,,
hehe~

pastu,baek plop tu!
=D

Mohd Suffian said...

eeee...

cikpia said...

HKSeng.....??? terengganu???

teringat zaman kecik2 dulu HKS je satu2 nye kedai yang ada kat KT. he he.....

hunnys~ said...

:: cikpia ::

a'ah,,
Hook Kee Seng,,
hehe~

sy blajo kt IPG,,
=D
kat batu rakit,,

ase mls na pegi jejaoh,
ctu jela tmpt sopimnye,,hehe~


p/s : hrga brg dye agak mhl ler,,uhuk,,
=.="

:: heart wif u ::