Skip to main content

Posts

Showing posts from January, 2011

$$$$$ kaching! kaching! =D

assalamualaikum billion-air million-air!

udara je banyak,, juta juta lemon udara! hehehe~ entah pape yang dikarutkan,, okeyh! straight to da point,, sebenarnye, mata saya sedang besinar-sinar bling-bling skam neyh,, haha! kenape?? sebab saya buh lampu lip lap lip lap kat mata saya,, muahahahahaha! 

tadela! mau kene renjatan elektrik, baru ta ley tengok duit bling-bling,, sebenornye, elaon da masyukkkkkk! hehehe~ so, saya & kawan-kawan seperjuangan di medan perang da ta jadi na pegi perang da sebab sume mata kuar duit da,, bukannye sume mate dorang tetibe jadik mesin ATM! bukan lerrrrrr~ cube cakap, sape punyer mata ta kuar tulisan 'duit oh duit' kalo tetibe lam bank korang yang ade duit spuloh hengget tetibe ade RM 3K +++++ ?!!! sila tolak secara slow pacik macik usahawan, billion-air, million-air, lemon-air & jugak manusia yang memang da banyak duit,,


mau na pegi bank suh usulkan buh geriji besi, laser, pagar besi, pagar letrik, otromen, pawe rengges kat mesin ATM &…

50th followers!

assalamualaikum sume-sume!

tajuk ta ley blah kan? orang len da beratos-ratos punyer follower pom tade buat entry,, ehhhh! tapela,, punyer la susah saya na dapat follower, tu yang saya buat entry spesel,, hehehehe~ tahniah untuk cik zila sebab jadik follower ke 50 saya,, tima kasih sangat-sangat! saya hargainya,, =D nah, hamek la adiah dari saya!




p/s : cik zilla hamek gambo je ea,, =D

ur my BFF~

i've been tagged by my own BFF ever ever ever BFF 'bout diz,, =D

i'm sorry fer everything that happened to us past few years ago,, ='(


 ***********

Friends : call your parents by mr and mrs.. Best Friends : call your parents dad and mom..
Friends : has never seen you cry.. Best Friends : has always had the best shoulder to cry on..
Friends : never asks for anything to eat or drinks.. Best Friends : opening the fridge and makes herself at home..
Friends : asks you to write down your phone numbers.. Best Friends : she asks to you for her numbers..
Friends : borrow stuff for a few days then gives it back.. Best Friends : has a closet full of your stuff..
Friends : only knows a few things abaout you.. Best Friends : could write biography on your story..
Friends : will leave you behind if that is what the crowd is doing.. Best Friends : will always go with u together.. ------------------------------ how far you know about your lovely BFF.. answer this :

1. Tempat pertama bertemu dan pada tahu…

:: wishlist 2011 ::

assalamualaikum! =D

kite kan, baru kan, bangun kan, tido kan,, haha! sebenonye, duk kat uma da skam neyh,, yay! cuti tahun baru cina,, time kaseh ler bebanyak sebab adekan cuti neyh walaupun saya ta terlibat,, haha! bangun-bangun tido, teros teringat tentang wishlist yang terbengkalai neyh,, da na abes bulan da Anis oi! tapi tape~ tahun ta abes agy,, hehe~ jom kite tengok wishlistssssssssss saya,, =D


1 ) up-grade camera,, pheewwit! banyak duit awak kan? kan? =.=" cane pom, na upgrade gak! tahun neyh, mesti ade jugak adiah untuk diri sendirik! jadi, SILA KUMPUL DUIT DARI AWAL~ 



2 ) kereta itu penting! sighs! =.=" tetiap tahun ade lam wishlist,, bile entah ko na get-out!


3 ) speaker,, saya na kasik bilik saya hancus! haha!


4 ) mp3,, hurmmm~ yang neyh da lame jugak lam wishlist,, mampu je na sambar klo ade depan mata,, haha~



giler betol! sume gadgets kan? kan? mau ta abes duit cenggini,, klo dapat RM 1juta pom, belom tentu cukup buat saya,, haha! ok ok~ saya tipu,, saya agk cermat ba…

experiment!

assalamualaikum,,

seminggu yang lepas, saya bersama kluzmate saya kena buat experiment biologi,, ta men bedah-bedah neyh! goli den eh! sem lepas men bedah-bedah dah,, cukop! sambung citer,, kite na kaji tentang pernafasan anaerobic,, hehe~ apekah anaerobic respiration itu?? sila google sendirik,, terima kaseh,, =D

jadi, untuk menjalankan experiment ini, kami dikehendaki membuat tapai & tempe,, dijelaskan sekali lagi,, TAPAI & TEMPE!!! bukan tapai & tempe gune plasticine ke ape ke,, bukan bukan! =.=" tapai & tempe betol,, =D agak seronok walaupun buat lam lab,, haha! tapi kan, bile gtau yang kitorang kene buat tapai & tempe untuk experiment, sume heran + pelik,, jangan isau,, saya pom pelik! haha~

jap je buat,, masalahnye, bile namenye experiment + bakal chekgu sains yang na ajar bebudak nanti, experiment tu hendaklah dilakukan sendirik dengan menggunakan pelbagai pembolehubah,, ingat tak pembolehubah ape?? ta ingat?! baru bape lame tinggal sekolah,, haish~ =.=&qu…

war in my body!

assalamualaikum~ hukhukhuk,, * gaya sore throat,, hehe~


sari pati kelapa eh! berita utama la! peperangan yang ta berapa besar sangat sedang berlangsung eh! berlaku antara bakteria baek & bakteria jahat,, bakteria baek sedang berhabes-habesan mempertahankan barrier dorang setelah 2hari ditebuk, dirompak, ditusuk, dihancur, diserang dengan lemah lembut bak kapas oleh bakteria jahat,,

peperangan yang julung kali diadakan, mane plop peperangan neyh sengaja diadakan Anis!,, silap silap,, peperangan yang julung kali berlangsung ini dinamakan sebagai Perang Khandaq,, eh! awak,, seronok-seronok je buh name perang kan?kan? tukar!! perang ini dinamakn sebagai Perang Influenza,, pergh! baru besh name,, haha~

buat mase sekarang, bakteria baek masih lagi bertahan tanpa bantuan dari pihak luar a.k.a ubat pahit mahupun manis,, mereka menggunakan segala kudrat yang ada untuk menewaskan bakteria jahat,, lalu, pemilik tanah, bukan la!! pemilik badan laaaa~ ok ok,, pemilik badan telah mengalami beberapa…

residential colleges day :: day TWO ::

waalaikumussalam~ bgs2,, na baca entry bagi salam dulu,, baek betol,, anak sapa la neyh? hehe~

hari kedua bermula awal pagi agy,, perasmian & aerobik perdana,, klo ta silap, aerobik tu kul 8 KOT,, punyer la semangat na aerobik kan, turun-turun da abes daaaa~ haha! turun kul 8.30, mane na sempat,, muahahahaha~ pastu ade sukaneka untuk penghuni wanita + kanak-kanak,, dolu2, men rebut-rebut gula-gula jerk,, skam neyh, bukan setakat gula-gula, ngan duit skalik!!! tabur syiling + gula-gula,, mata duitan punyer budak! *jeles sebenornye~ =.="  petangnya pulop, sukaneka untuk penghuni lelaki,, malam, acara kemuncak, mini konsert,, boley la tahan dari tade lasom kan?kan? =D

sila la tengok gambo-gambo yang ta seberape neyh,, hehe~ malas na citer panjang! so, gambo neyh dari pagi sammmmmpai malam,, scroll la bebaek k,, =D


















residential colleges day :: day ONE ::

assalamualaikum

lame ta post entry kan?kan? hehe~ actually, malas na tulis agy sebab :
1) malas 2) busy giler 3) ta sempat 4) na abeskan dulu hari kolej kediaman

cukup la empat kan,,hehe~ disebabkan aktivviti dye yang banyak, jadi saya ringkaskan gune gambar,, haha! banyak gambar, sikit citer,, besh kan? kan? =D oh! sebelum tu, saya bersama Persatuan Seni Silat Cekak bukak gerai,, hikhikhik~ sambil-sambil duk jual tu, kitorang ajak masok silat skali,, =D


jom kite teroskan dengan aktiviti hari pertama! jommmm!!! jangan muntah plop tengok banyak gambo k,, hehe~












***********************************

sesi pagi da abes da! kite ke jelajah ke sesi petang plop k,, =D






 ********************

 sesi malam menjelma! =D