cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Tuesday, December 7, 2010

wedding day!

Assalamualaikum~


ai neyh, saya ke umah bestfwen saya,, macam tajuk kat atas tu, 'wedding day', saya harap anda ta pikir yang bestfwen saya yang kawen,, ok ok~ salah saya,, anda memang patut pikir cenggitu la kan,, maklum laaaa~ umur saya neyh memang umur patot kawen da,, haha! tadela~ belajar dulu okeyh,, & yang pasti, bukan bestfwen saya yang kawen,, hehe~ sepupu dye tu haaaa,, buat majlis sambut menantu kat umah dye,, saya selaku kawan yang baek lagi sopan santun ( tade kaitan langsung! ) pegi la untuk menghuru-harakan memeriahkan majlis,,


ini bukan bestfwen saya

yang kat tengah tu sangat lah comel!


yang biru tu baru bestfwen saya!

testing camera jap,, syiok!!


name cik bestfwen neyh Faiznur Aida Mohd Hashim,, kawan ngan dye sejak dari sekolah rendah agy! dye orang first saya tegur mase saya mula-mula pindah sekolah dye,, =D 


" Faez, aku na mintak maap kalo selama kite kawan, aku ade sakitkan aty ko, buat ko sedey,, & aku jugak na mintak maap kalo selama kite kawan, aku ta jadik kawan yang baek untuk ko,, aku sayang ko, faez~ fwen till end okeyh,, =D "











p/s : ayam berempah tu sodap la weyh!!

No comments:

:: heart wif u ::