cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Thursday, December 2, 2010

tips untuk kuruskan badan

hohohoho~ disebabkan adek saya a.k.a dr.tips selalu eh memang mengeluarkan tips-tips yang bagus, jadik, saya selaku kakak yang tak penah sah mahupun disahkan terasa terpanggil untuk membuat tips,, hehe~ tips saya sangatlah senang,, sesiapa pun boley ikut tak kira tok nyang, tok nenek, pacik, macik, jiran tiri atau jiran 40 buah rumah sekalipun,,



ha! hamek kau! slim gitu~


ta der gambar orang melayu ka??


ha! hamek! hamek!


hehehehe~


caranya :

JANGAN MAKAN SELAMA DUA HARI!


ha! tu je tips dari saya,, saya da penah buat! sangatlah berkesan sampai berat saya ta naik-naik sampai sekarang,, tang tu ja berat saya,, haha!



cautions : 

* lakukan bila anda sihat sahaja,, klo sakit, ta yah memandai!
* kembung perut, angin masuk perut, puting beliung mahupun tsunami akan hadir dalam perut anda
* jangan minum ENO! gune minyak angin jerk ok~
* perut akan rehat selama dua hari,,
* boley telan roti dan lain-lain kecuali nasi,, ( kan da gtau, ta makan nasi )



komen pengamal tips neyh ( iaitu saya ) :

 " setelah saya mula menjauhkan diri dari nasi selama dua hari, tsunami mulai melanda di dalam perut saya,, namun, saya hentikannya dengan menggunakan minyak angin,, lega rasenye~ perut saya terasa agak ringan apabila tiada makanan mahupun seranggan atau cacing di dalam perut saya untuk dikisar,, setelah tamat tempoh penyeksaan, saya mula membedal nasi sebanyak dua pinggan,, berselera sekali saya makan! macam orang kebuloq! ta sempat saya menghabiskan suapan terakhir, perut mulai 'brona',, sakit sekali habaq ang! ta boley na berdiri oooo~ sebabnye?? perut da mula bekerja dengan bersungguh-sungguh mengisar makanan tersebut,, fuh fuh fuh! sakit oooo~ nasihat saya, JANGAN AMALKAN TIPS INI,, terima kasih! "



haaa~ itulah dia komen dari pengamal kita,, hehehehehe~ selamat menjauhkan diri dari tips neyh,, tata! hingga berjumpa lagi!





p/s : bukan sengaja ta makan! atas meja tu ade ikan rebus jerk,, mulut ta mo nganga! tu yang ta makan sampai dua hari,, haha!

No comments:

:: heart wif u ::