cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Saturday, December 18, 2010

tak sah klo ta menggila!


assalamualaikum



selalunye klo saya on lappy, 1st thing yang saya buat, tros on FB & blog,, walaupun fb sangatlah bohsan ngan perubahannnya itu, saya tetap jenguk,, =D & saya ta bape suke fb sebenarnye,, bosan! * mane ta bohsan klo awak bukak hari-hari, ta gitu cik Anis??



blog pulak, klo bukak, pastu tengok-tengok ade komen + ade orang blogwalking kat sini, jadik excited semacam jerk! =D haha~ walaupun datang baca je, saya berterima kaseh sangat-sangat,, =D



ha! kat FB, saya akan jadik ta bosan klo ade 2orang manusia yang akan buat saya gila,, fuh! penat layan kerenah giler dorang,, tuannye chantek lawa hot cun tapi perangai, hadoi~ ta masok dek akal langsung,, haha! memang pening + ta menang tangan na komen situ sini,, they always make my day,, hehe~ sayunk sangat kat dorang,,



tadi pun da penant duk menggila,, haha! kesnya? mem-fake-kan fb orang len,, teros kami bertiga menggila,, na kenal dua manusia yang hampir buat saya isi borang untuk masuk ospital bahagia neyh?? meh na kenalkan,, =D



zarith sofea

yang neyh salah sorang bestfwen saya,, bestfwen sampai mati r wa cakap lu! =D penat jugak layan kerenah gila dye,, haha! kawan dari sekolah rendah jugak,, chantek kan?? haaaaa~ tula,, chantek sangat tapi perangai tingtong,, haha!


aida farah

oh! yang neyh lagik tingtong! lawa chantek sangat tapi ta terlayan dek perangai dye,, haha! kakak kesayangan oooo gila-gila pun,, upssss! jangan mara ea cs,, nanti ta awet muda dah,, haha!




klo dorang ta menggila kat fb, sunyi jerk fb saya,, =.=" 








p/s : kite rindu awak ler, cik zarith sofea! =D

No comments:

:: heart wif u ::