cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Thursday, December 2, 2010

tag from kacang panjang :: 25 things 'bout me ::

wahai cik kacang panjang, time kaseh la sebab tag saye,, hehe~ 25 mende tentang saya?? apa lu mau tau aaaa?? manyak ooo duapulohlima tu,, tapi ta pe,, keranaku begitu berharga! ta na bebel panjang, nanti lari bertempiaran semua idea,,





1 :: saya anak sulung dari lima orang adik beradik,, tengok baik-baik,, ANAK SULUNG!!!



2 :: saya da tua sebenarnya,, taun depan da 21 taun,, kalo jumpe saye kat pasar malam atau sopim mol mahupun kaki lima, jangan la buat-buat muka cam eh! eh! ingatkan baru tingkatan 4,, no no no! sila terima hakikat okeyh~

3 :: saya suke tengok naruto,, ok fine~ memang saya giler sangat-sangat tengok anime,, =D

4 :: saya suke makan coklat,, sila beli banyak-banyak untuk saya,, hehe~

5 :: saya suke beli barang & bagik adiah kat bestfren & teeeett,, hehe,,

6 :: saya ta pandai melukis =.="

7 :: saya ta suke kucing,, tapi kat umah ade sekor kucing yang teramatlah manje gedix-gedix gitu,, sekor tu je saya suke,, ta tau nape~


namenye kuthek,, hehe~ bulu dye sangatttt lembut!!


8 :: i'm a positive thinker

9 :: suke sangat jalan-jalan!

10 :: kat umah saya ade banyak giler manga,, na, boley ler pinjam,, pastikan anta balik!!!


kesayanganku~


11 :: saya bakal jadik seorang chekgu sains yang berjaya,, insyaAllah~

12 :: suke hamek gambar & love photography damn much!

13 :: ta suke nanges,, akan sakit kepale klo nanges~

14 :: ta makan nasi dua hari pom ta pe,, hehe~

15 :: berat saya dari sekolah rendah sampai sekarang, MASIH SAMA~ klo ta silap, dalam range 38-42,, ta pena lebih,, sigh! =.="

16 :: menci menci menci orang yang serius! i mean it!

17 :: he's my 1st love,, dari dulu sampai sekarang,, no doubt! no 2nd 3rd love punyer!

18 :: dulu, menci kaler pink,, maybe karma already got me kot,, hehe~ suke sangat ngan kaler pink sekarang,, pengajaran : jangan menci pape,, karma will get u soooonnnnn~

19 :: ibu saya ta penah kasik saya nek bas sorang-sorang walaupun saya cakap saya da besar,, =.="

20 :: gilakan mende-mende yang kecik dan chomel,,

21 :: saya jarang jarang jarang jarang jarang sangat mesej ngan dye,, kol je,, =D

22 :: dye panggil saya 'budak kechik',, sigh! saya da besar laaaa!

23 :: sedang mencari headphone yang ade bass punyer! ape punyer penjual la ta tau ade bass ke tak!

24 :: malam-malam saya jadik wolf macam dye,, hehe~ saya tengok naruto, dye teman saya,, haha!

25 :: mase saya tulih neyh, saya sedang berborak ngan dye,, hehehe,, ( dye sedang makan buah pear! dye kasik saya terliur tau! ) >=<

4 comments:

yeb said...

saya juga 21 tahun dpn :D

hunnys~ said...

kite serupe,, haha!
tp bile da duk lam kalangan bdk2 umo 19, kite pom same2 awet mude,, haha!

PendekarPetai said...

berat masih same?? isk2.... biar betik?? hehe

hunnys~ said...

betik pom xcenggini,,haha!

duk men tang tu ja berat,, hadoi~
bgs kan?kan?
ase na lempang diri sendirik pom ade,,
=D

:: heart wif u ::