cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Tuesday, December 28, 2010

saya suka shopping!


assalamualaikum


hari neyh hari isnin,, so macam biase, pasar minggu la akn kat tempat saya,, yay! =D saya suka sangat jalan-jalan walaupun kaki sakit atau da na tercabut,, hehe~ ta tau la,, maybe saya dibesarkan lam family yang ta suka jalan-jalan, so jiwa na jalan-jalan tu meluap-luap,, haha! frankly speaking eh! writing, my parents ta suka jalan-jalan,, susah sangat~ oh! sume orang ta suka jalan-jalan kan?! ya ya ya~ saya tukar,, BERSIAR-SIAR,, skematik la anda anda anda anda neyh,, hehe~


makan kat luar lagi la,, dalam setahun, huh! belom tentu boley makan kat restoran atau hotel,, selama saya idop teeett tahun neyh, ta penah agy saya pegi makan kat hotel ngan family,, restoran? boley kira ngan jari,, kenape?? ha~ sebab ibu & ayah saya ta suka makan kat luar,, & ibu saya boley masak lebey sedap agy dari kat luar sana tu,, haha! riak takabbur kau Anis,, ta baek,, =.=" Alhamdulillah,, ibu saya boley masak macam-macam,, plus, my mum sikit punyer paranoid ngan kebersihan yang ta berapa na dijamin kat luar sana tu,, =D


oh! jauh saya menyimpang nampaknye,, lepas balik dari pasar minggu lam kul7 cenggitu, tros abah bersuara ajak pegi beli barang,, hoh! melompat r saya,, ok bohong~ gembira saya! manusia suka bersiar-siar kan,, agypom, bukan senang abah na ajak oooo~ pegi la kami sekeluarga ke pasaraya Pantai Timur,,


ta pasti kat negeri luawww sana ade ke tak,, =.="

oh! saya sayang abah saya! mana ta sayangnye lepas anak-anak dye keje rembat barang pastu abahnye-kuarkan-dompet-tunggu-na-bayar,, =D memang seronok abes r kan klo keje rembat barang jerk,, ta kesah harga bape pom,, =.=" akhirnya, tibalah mase yang ditunggu-tunggu,, naseb jerk kali neyh pegi, hamek bakul,, klo hamek troli?? semestinya troli itu harus penoh,, hamek bakol, sikit je barang boley hamek,, tapi still penoh,, jeng jeng jeng!


bakol diusung ke kaunter,, sekian terima kaseh abah sila bayar kitorang tunggu hamek plastik jerk,, hehe~


sikit jerk beg plastik kan?

neyh barang-barangnya,,

neyh resitnye,, =.="

saya sayang abah! =.="

baek betol anak-anak cenggini,, hadoi~ robek dompet abah,, hehe~ barangnye sikit jerk,, hurmmm~ nampak ngat barang mahal! huh~  merajok ngan barang kang, baru tau,, werkkkk! =P

No comments:

:: heart wif u ::