cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Monday, December 6, 2010

pergi mengambil kekasih hati!

السلام عليكم 

sila bace tajuk di atas cam shinchan okeyh! i love him tapi saya ta mo anak cam dye,, =.="

jom bercerita! kawan-kawan, hari neyh kan, kite eh! saya pegi menjemput kekasih hati saya,, hamek kat Kota Bharu,, sangat gembira okeyh!!! giler punyer gembira,, sudah sekian lama ta berjumpe,, lam fortnite cenggitu r ta jumpe,, oh! betapa ku rindu kamu~

ta tau cane na gambarkan perasaan neyh,, hehehe~ sambil-sambil lagu SHINee-hello berkumandang,, tenang je jiwa ( walaupun pagi-pagi da kene potpet ngan abah sebab ta paham mesej dye,, apedaaaa~ )

kul1 saya gerak ngan abah bersama dua ekor adik laki saya,, agak terhibur gak ngan dorang,, hahahaha~


lovely brothers~

the only two i have in my life~



mylife~



seronok ye~
 

adoi~ penat layan kerenah dorang,, mentang-mentang la kak dye pegang kamera besh kan?kan? hahaha~

kadang-kadang tu geram ngat ngan dorang neyh,, mane tak nye, budak lelaki,, haish~ kadang-kadang terhibur gak hati neyh,, =D

oh! berbalik pade citer kiter,, hampir-hampir dilupakan nampaknyer~ =.=" maka,gembiralah saya mengambil kekasih hati saya,, abah g KB, dye beli menatang pressure cleaner,, balik-balik, teros dye pasang ngan adek sampai lupe makan,, haha! kul10 malam, tetibe datang tanya saya, " nasi cane?" hahahaha~ so, g la saya hidangkan nasi,, dye malu r tu na gtau ibu saya dye na makan nasi,, tadi orang tengah makan, ta mo join,, tu je la citernyer untuk ai neyh,, taTa!






p/s : kekasih hati a.k.a lappy tercayam,, haha!
     : dye mesej saya tyme neyh,, dye gtau dye duk kat Tok Bali,, mancing ikan,, jelesh! 

No comments:

:: heart wif u ::