cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Friday, December 10, 2010

lembu lucah!


assalamualaikum~


ha! pk bukan-bukan r tu,, dengar dulu citer neyh, jangan gado-gado na pikir bukan-bukan,, haha! neyh citer jaman-jaman kechi-kechik dulu,, skam, saya da besar da,, * tapi dye cakap saya still agy kechik,, sigh! =.="


citer nye cenggini~


satu hari, di petang yang indah, ta ujan, matahari pom ta ade, saya bergegas balik umah,, saya carik ibu saya yang pada masa tu ade kat dapur,,




saya : chek! chek! ade lembu lucah!
ibu : hah?! ( hampir-hampir na pengsan kot
dengar saya cakap cenggitu )
saya : betol chek! ade lembu lucah,,
dye kejar kak long! laju dye kejar!!
ibu : hahahahahahaah! ( besar jugak
ibu saya gelak,, =D )
bukan lucah la,, culah kak long~
saya : ooo~ yeke? * sambil-sambil
garu kepala,, =.="






hurmmm~ budak-budak,, ish3,, sampai hari neyh saya ingat,, haha! klo saya ta ingat, ta der saya tulih kan? kan? hehe~ ape punyer terok kau punyer bahasa,, hadoi~ malu kat orang, kata wok yoh,, haha!



lembu pun gelak kat kau, Anis,, haha!


comel je lembu neyh,, =D




p/s : saya rindu lembu itu,,

No comments:

:: heart wif u ::