cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Friday, December 10, 2010

kau takkan dapat tengok kat bandar punyer!



assalamualaikum~


macam teruk je tajuk tapi ta pe,, yang penting, kepuasan!! ta perlu banyak-banyak tanda seru, jom proceed~ =D 


ai neyh, nenek saya belak ibu saya buat as-syura,, so, bangun ler saya pagi-pagi,, bangun sebab kene potpet berbakul-bakul bertimba-timba ngan ibu,, hehe~ pegi la saya balik kampung pagi neyh,, sonok beb!



korang ta pelik ke nenek saya awal-awal da buat as-syura?? mane ade orang buat awal-awal kan? kan? haaaaaa~ tu la,, bile orang citer, terime je bulat-bulat petak-petak,, haha! nenek saya buat awal sebab na kejar anak-anak dye tu,, bukan men kejar-kejar keliling umah! apekejadahnye nenek saya yang da tua na men kejar-kejar neyh? buang tebiat ape?! na kejar masa ler~ anak-anak dye sume da keje, duk jauh-jauh balik jarang-jarang,, ta dapat na tunggu lame,, tu yang bergegas buat,, =D



seawal pagi proses duk buat as-syura bermula,, cam umah tok bomoh dah umah nenek saya tu! mane tak nye,, asap berkepol-kepol! nanges ta yah cakap r,, terharu sangat dapat masak kan,, jangan duk bohong! nanges sebab asap masuk mata! sampai skam pedih agy mata,, ta mo citer panjang, layan gambar jerk k,,


nenek ku & the gang


ini bukan scandal!
yang neyh baru scandal,, haha!
wira perkasa! ( mlm nanti sakit pinggang r tu,, haha! )
hadek beghadek,,

bukan hadek beghadek,, =D

sepupu sepapat ikan sepat pulut lipat


action je lebey,, haha!

kacau jangan tak kacau!

macam kayuh sampan nyah nengok nye~

sambil nyanyi lagu siti nohalija

men kejar-kejar ngan asap

.
.
.
.
.


sekarang, waktu bersuka ria da tamat,, kite akan sambung belajar,, kite akan belajar tentang bulan,, eh! tetibe kau~ tau ta cane permukaan bulan murid-murid? cikgu akan tunjukkan,, jangan tido dalam kelas!

.
.
.
.
.





nampak ta rupe nye?? kaler kelabu & ade kawah,, harap murid-murid paham ye,, =D

*******************


selesai je duk kacau-kacau, mesti na tengok hasilnya kan?? meh na tunjuk~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




saya tertidur rupenye,, haha! kepenatan duk kacau syura tu,, hehe~ gambar as-syura ciap yang duk lam kawah tade la,, saya bangun-bangun, da buh lam talam da~ ta besh r kan hamek gambar yang da ciap buh lam talam,, =D



petang tu, saya pom balik la,, baju, tudung, seluar, badan, abes sume bau asap! kan betol, cam duk umah tok bomoh,, haha! esok, ajat di hati na buat somtim! na tau ape?? tunggu ea~ =D

2 comments:

yEb said...

nmpk happening :)

hunnys~ said...

mmg happening sangat smp pening,,
haha!
pening ngan bau asap,,
rmai org kg dtg,,
klo org lesap pom, xpasan,, haha!

bak kata pepatah ; klo ilang bawang sebiji, xder terjejasnye as-syura tu,, haha!

:: heart wif u ::