cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Monday, December 27, 2010

jom meLAKSA!


assalamualaikum anda anda anda!


ceria jerk bagi salam,, haha! tros ngan tajuk,, malas na makan kerepek a.k.a merepek bebanyak,, semalam, bape ai bulan entah! jap na check,, ha! 261210, buat makan kat umah,, makan laksa,, laksa kelantan + laksa penang,, wahahahaha~ sodap sangat! tapi saya bukanlah penggemar laksa penang yang tegar,, =.=" atas sebab baunya yang agak menyengat idong saya, saya pulaukan laksa penang tersebut,, hehe~


dari malam semalam, balik dari Kota Bharu kul8 malam, ta payah salin baju seluar, tros ke dapor untuk asingkan isi ikan,, na buat kuah,, kate adek, " ta payah na salin-salin baju,, jap agy na salin gop" ,, maka troslah saya ke dapur,, memang bau ikan abes r! memang da siap bagi wasiat da kat adek-adek,, 



" klo bangun pagi esok ko tengok aku ta de kat katil, carik la aku kat belakang pasu sebelah sangkar burung merak a.k.a tempat kuthek simpan makanan "



mane la tau kan,, haha! abes seliter sabun still bau ikan jugak,, =.=" makan-makan berlangsung lepas asar a.k.a petang,, ajak sedare-sedari jerk datang umah,, na penuhi impian si Elly yang na makan laksa penang neyh haaaa~ so, alang-alang tu, buat banyak teros,, happening jugak! seronok sebab abes sume laksa,, =D


da panjang bebel nampaknye,, kite proceed ngan gambar jerk,, =D


1st person yang datang umah,, awal-awal cakap ta mo datang =.="

makanan sampingan,, cocktail!! =D





i choose orange,, =D
kusyuk men jam,, =D
c kechik iman husna yang syomel!

7 comments:

-n0n0- said...

u x ajak i..! =(

Mohd Suffian said...

gadis berbaju jingga dan bertudung pink/peach itu sangat comel!

hunnys~ said...

u jaoh ngan i,,
klo u ta dtg, i nges nnt,,
=(

hunnys~ said...

uit uit!
sape tuh gadis blablabla tuh??

Mohd Suffian said...

ohh,
adalah gadis itu...
yang bergigi 'arnab',
hikhik, =P

hunnys~ said...

adeh!
pedih jap aty,,
gigi jgk y pemes,,
tak pela~

=D

Mohd Suffian said...

hikhik, =P

:: heart wif u ::