cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Tuesday, December 14, 2010

jarang dapat jumpe dah



assalamualaikum



lame ta membebel kat sini,, na buat cane, lappy asyik lesap jerk,, uhuk~ bila selalu lesap, mood na tulih-tulih pom ta hadir,, banyak na citer tapi malas na tulih,, tajuk pom cliche je,, haha! ape yang jarang jumpe?? pakwe? makwe? kawan? boypreng?  geppreng? oh tidak tidak tidak~

neyh ha! mende neyh,, kenal tak??


eh eh! kita masuk blog la! lambai sume!

nampak ta sume jari tebukak? geli sebenarnye,, haha!



kenal kah anda dengan makhluk ini? sipot sendat eh! sedot~ tengah ai semalam, ibu saya masak sipot sedot neyh,, ha! ta pena makan?? ta original people la anda,, haha! oppps~ ta semestinye ta makan mende neyh ta original kan? kan? apedaaaa~


jom tengok proses na hentam mende neyh sebelom menyentap,, =D


my mum,, chantek kan?

muka cool jer,  =D

buang belakang a.k.a bontot dye je,,

neyh yang da diketok,, da tade ekor da,, cian dye,, =.="

motif?? tiada~

pegang pisau & senyum,, psycho sangat~ =.="

motif disini??? gelang tu!!!

hati-hati ye,, kang ta pepasal len yang diketoknye,, =D



da selesai pom! cara na masak?? ta sempat na hamek gambar,, haha! tapi yang pasti, sekor pom ta masuk lam perut saya,, hehe~ =D exotic betol mende neyh kan? kan?




p/s : na buang hanyir sipot sedot, gaul ngan daun senduduk dulu okeyh,, =D

2 comments:

rabiatulpaid said...

i loike siput sedot
:p

hunnys~ said...

wah wah wah!
ade peminat sipot sedot upenyer!
bgs!
org mcm anda la y saya carik,,
=D

:: heart wif u ::