cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Friday, December 17, 2010

alhamdulillah


assalamualaikum


jawab dulu tau,, =D bagus bagus! 



alhamdulillah saya panjatkan syukur pada Yang Maha Kuasa,, result exam da kuar da,, orang len da 2,3 ai tau kot,, saya? baru berkesempatan semalam untuk bukak portal,, kenape lambat? sebab ibu sembunyikan lappy agy,, =.="



& keputusannya, saya lulus! =D bedebar sangat,, mane ta bedebar, orang len, majoriti buat soklan no1, saya buat soklan no2,, hadoi~ tu y rase macam oh-saya-na-mesin-undur-masa,, haha! ape sekalipun, doa ibubapa, kawan-kawan, diri sendiri tu penting,, da berusaha bersungguh-sungguh, tawakal pada Yang Maha Esa,, =D



again, ALHAMDULILLAH~



2 comments:

rabiatulpaid said...

study ne?

hunnys~ said...

kite study kat IPG,,
*institut pendidikan guru,, =D

mauk jadi chekgu ta lame agy,,

:: heart wif u ::