cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Saturday, November 20, 2010

this is me~

saya .......... suka naruto
saya .......... tak suka marah
saya .......... ada perasaan tapi ta tunjuk ( pelik bukan? )
saya .......... suka borak dengan awak
saya .......... akan menanges kalau awak ta ade
saya .......... suka mendengar dari bercakap
saya .......... positive thinker
saya .......... suka makan ( ta jugak besar-besar )
saya .......... suka mende kecik & chomel
saya .......... rase seronok bila ngan awak
saya .......... ta suke kucing ( takut tapi rase jugak na men )
saya .......... suke hamster ( tapi takut na pegang )
saya .......... prefer untuk pendam rase marah
saya .......... sentiasa tunggu mesej & call dari awak
saya .......... suke mata coklat cair
saya .......... seronok kalau surprise awak menjadi
saya .......... suke baju pelik-pelik
saya .......... teringin na melancong jauh-jauh
saya .......... suka jalan-jalan
saya .......... seronok dengar awak gelak
saya .......... ta boley dengar laki nanges
saya .......... ta suke biologi
saya .......... suke ribena
saya .......... macam budak-budak ( kata awak )


&


saya .......... akan sentiasa menjadi diri saya

No comments:

:: heart wif u ::