cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Friday, November 12, 2010

saya, awak & kamu

saya awak & kamu,, pagi-pagi bangun (sangat pagi ok!), layan lagu korea, bukak blog, tajuk pom boley tahan,, tajuk kontrobesi,, bukan niat saya na menjadikkan entry kali neyh serius gler kelakar walaupun pada dasarnya klo xde niat xdernyer saya tulih entry neyh pagi-pagi buta,,

bukan niat saya untuk menjadi playboy playgirl, tapi ape saya boleh buat,, mengecewakan bukan, muka cantik lawa cun gedix tak chantek tapi jadik playgirl,, ya, saya tahu saya akan kecewakan banyak hati & menyebabkan orang disekeliling annoying tahap giler punyer cipanzi sangat, tapi rasa untuk sayang tu terlalu banyak sampai kene bagi-bagi,, rezeki jangan ditolak~ betol kan?

pasti awak & kamu menanges meraung mengilai kecewa kalau dapat tahu saya bukan setakat mendua mentiga mengempat mentadak mentadu, tapi banyak! saya tak dapat na tahan perasaan saya,, ape yang harus saya lakukan? saya pun keliru~

maafkan saya,, mungkin ini terlalu berterus-terang,, baru sekarang awak & kamu tahu perangai saya,, saya ada hati ngan awak namun on da same tyme, hati saya turut terpaut pada kamu, lalu saya rembat dua-dua (senang!),, awak terima saya seadanya~ kamu pun sama,, awak bahagiakan saya~ kamu pun sama,,

saya pergi pada awak, kendian saya hadir pada kamu,, sedey bukan?

sekarang saya sedar, one day, karma will get me, if karma don't, both of u will kenyek & ganyang me, rite? saya akan tamatkan segalanya,, saya dah menyesal,, semua neyh hanya dunia semata-mata! saya tak kan tamak haloba,, saya hanya akan pilih satu yang hanya akan bertakhta di hati saya,, persoalannya, mampukah saya untuk melakukan sedemikian rupa??

sebelum neyh, begitu senang saya melepaskan yang lain tanpa menghiraukan walau sedetik setitik setong perasaan mereka,, betapa kejamnya saya~

saya akui saya sayang awak lebih dari kamu,, saya boleh jumpa awak bila saya na jumpa awak,, kamu? jarang saya dapat berjumpa dengan kamu,, sangat susah~  & pastinya kalau saya buat keputusan, awak & kamu pasti tahu siapa yang menjadi pilihan saya kan,, persoalannya sekali lagi, mampukah saya untuk melakukan sedemikian rupa??

saya xdapat na lakukannya~ maafkan saya,, saya bersalah~ ='(

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


sempat skodeng, mane tau hati terpaut lagi,, xpena serik~ =.="

awak

awak jugak

kamu yang jauh di mata tapi dekat di hati
awak @ kamu? mana-mana pom boley laaa~
rase cam kamu je, bukan awak kan? saya tertukar la (na gtau banyak ngat!)
pastinya, ini awak!

nasihat saya, jangan jadik macam saya,, sume neyh hanya dunia,, hanya dunia~ dunia~~~ (buat bunyi dari kuat jadik makin slow ok,, baru ade efek cket!) & semestinya memerlukan banyak ongkos & pitih (duit la tu) kalo na jadik cam saya,, saya nasihatkan, JANGAN~ sekali lagi, maafkan saya yang tak bersalah langsung,,



p/s : 1st tyme buat entry yang memerlukan PENULISAN (bukan entry yang panjang) yang sangat panjang!

No comments:

:: heart wif u ::