cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Wednesday, November 17, 2010

raya oh raya!

di kala orang mulai bangun pagi-pagi buta na mandi, saya masih berkabung dalam selimut,, dikala orang lain sedang menggosok baju raya, saya ke dapur membuat sarapan,, di kala itu blablablabla bohsan tau ayat skema! biase la kan, bila hari raya haji, orang duk sembelih-sembelih neyh,, saya tanya ayah saya :

.
.
.
.
.

saya : abah, taun neyh tak korban ke?
abah : tetiap taun mane abah korban,, sume idop agy kan?
taun neyh na korban sape? korban kak long?? haha!
saya : korban lembu la abah....

.
.
.
.

adoi~ tak pepasal saya yang bakal jadik korban,, haha! seronok bila raya tau,, sedara datang umah, sepupu-sepupu kecik datang,, comel3! macam saya~ hehehe,,

1 je yang tak besh,, bile masak-masak daging neyh, minyak! minyak! & minyak!!! tak suke kot! adoi~ pastu, musti umah bau daging,, wuwu~ bernapas bau daging, hukhukhuk (kunun batuk),, tak pe la~ saya tak kesah asalkan rumah saya meriah! hoyeh!!! =D



p/s : bile mau datang umah aaaaaa??

No comments:

:: heart wif u ::