cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Friday, November 19, 2010

oh! sotooooo,,

semalam, perut neyh kan tetibe meragam mauk makan soto,, al-kisahnye sebab ternampak kak hana buat entry sal soto,, ape lagi, teros menggila na makan soto,, haha! da la saya ta dapat makan soto da kat terengteeeeetttttt (opppsss! naseb ta terlepas cakap,, hehe) cuz kedai yang jual tu da ta der,, macik, macik bukak gerai kat mane sekarang? saya rindukan macik eh! soto macik,, wuwu~ 

maka, kempunan la saya na makan soto,, balik umah, belom tentu dapat makan kan,, neyh sume salah kak hana! eh eh~ salah perut saya,, hehe~ maap kak hana,, =D pastu, tanpa berlengah-lengah lagi, saya pom bagitahu ibu saya saya na buat soto! saya nekad tekad ta putus asa blablablabla!

.
.
.
.
.
.
saya : chek, kak long na buat soto,,
chek : nanti-nanti la kita buat ea,,
sup daging, singgang daging ta abes agy kat uma neyh,,
sape na abeskan??
.
.
.
.
.
.
.

lalu, saya pom masuk ke bilik~ kononnye sedey la,, kononnye dapat la makan esoknye,, eh eh! teros na makan,, macam order kat hotel awak buat rumah tu ye Anis,, tak pe la~ saya ta kesah asalkan ibu saya buat,, 

bangun pagi neyh, ibu saya masuk bilik,, "kak long, che long buat soto,, na pegi uma dye ta?" teros terjun katil!! haha~ excited sangat kot! rase cam che long dengar je kata aty saya ( upenye ibu saya da bagitau che long  yang saya na makan soto,, heeee~) terharu sangat dapat makan soto che long,, hukhukhuk~ terima kasih che long,,


nek umah che long teros terkam mende neyh,, haha!

neyh saya tambah daging goreng yang diperap ngan rempah sate,, sedap!

agak banyak saya makan,, haha! saya sangat seronok!!!!!! =D nanti na buat sendirik,, papepom, kamsahamnida che long, ibu~ =D



p/s : kadang-kadang saya rase cam saya makin pelik,, makin menggila na makan macam-macam,, haha!

No comments:

:: heart wif u ::