cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Friday, November 26, 2010

mati susah kipas MC'D!

hoyeh! entry baru kali neyh na memperkenalkan die hard fan a.k.a mati susah kipas Mac Donald's,, hohoho~ saya?? dulu, boley di katakan setiap kali kuar bandar, wajib drive-thru beli bubur ayam McD yang sangat la sedap! ta pom saya akan beli Happy Meals,, ehem ehem! saya makan makanan dye je,, mainan tu saya kasik adek saya tau! ( ta baek tipu Anis~ ) ok la,, saya mengaku kadang-kadang saya yang TERlebey excited bile kuar mainan-mainan comel,, hehe~ lor! kan say ada cakap saya suke mende-mende comel,, so, don't blame me,, hehe~

neyh ler penggemar tegar makanan segera tu :

macam-macam aksi bila makan! kuak lentang pom ade kadang-kadang tu,, haha!

gumbira cuz jap agy na g mkn MC'D,, hehe~


lebar je cenyum bila sebut MC'D!!

y neyh, saya ta berape yakin dye mkn ke x,, tapi telan je asenye,, haha!
p/s : lecturer saya tu tau! chomel kan?kan? =D


jap agy kite na mkn MC'D! kata farah,, haaa~ gelak bukan men agy,, =D

bakal model MC'D,, nantikan kemunculannya!

c wany neyh, buat muka ta rela mkn pizza,, mkn jela wany ea,, =D 

org y paling susah na hamek gambar,, penggemar setia MC'D jugak,, =D

gni r jadiknye kalo tetibe cancel mkn MC'D,, haha!

kawan-kawan saya sume happening sampai pening,, kalo ta kasik kedai tu riuh rendah cam ade ribut memang tak sah,, sekalik order, ha! hamek kau,, kaya kedai tu sekelip mata,, especially kalo bawak Mano & Wany anak inchek Khamis,, hehe~ seronok jalan-jalan ngan dorang,, musim-musim cuti cenggini, mule ler teringat kat dorang,, kalo duk kat kolej, huh~ jangan harap! haha~ yela, duk depan mata kot,, =D wassalam.....

No comments:

:: heart wif u ::