cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Monday, November 15, 2010

kehidupan

saje na tunjuk buku,, haha!

DULU KALA, musti na cantek-cantek,, pakai baju kurung pom tak na kalah ok! lebey-lebey agi, tak na kalah ngan mak datin,, musti liplap liplap,, kalo boley na buh lampu liplap liplap kat baju tu,, haha! memang melawa habes r,,  keluar pom musti lawa giler cun meletop pom pom (over!),, ha! hamek kau! yang penting, PJ pom musti vogue ok,,

: : dari ini >

konon meletop r tu??

neyh bukan na g nasyid ok!

kami neyh, sebagai sorang chekgu-chekgi yang berdedikasi memang la kene melawa kan,, haha! yang neyh DULU KALA ok,, bile da cecah umo 58 taun da na pencen, da berubah la sikit kan,, sikit je yang berubah,, tak banyak,, penampilan tu, SIKIT sangat je yang berubah~ well, da na pencen kan?kan? tapi still vogue ok! cakap ya sebelom tengok gambar! kalo tak, tak mo bagi tengok ( konon ley wk invisible la ea,, adoi~ )

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

: : kepada ini >


ok, dah! jangan cakap pape,, tata!

No comments:

:: heart wif u ::