cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Saturday, November 27, 2010

if~

kalau la saya pandai melukis~
   ... saya na lukis sume mende terlintas lam kepala saya especially doodles ...

kalau la saya ade duit banyak~
   ... saya na beli kete & bawak family round Malaysia ...
   ... saya na beli apa yang saya idamkan tanpa perlu fikir duit abes ...

kalau la saya bijak~
   ... saya ta perlu baca buku penat-penat,, sekalik imbas je ...

kalau la saya kreatif~
   ... saya ta payah pikir untuk beli adiah bagi kat kawan-kawan,, saya boleh buat sendirik ...

kalau la~
   ... saya boleh hilangkan semua kalau tu ...



" saya masih berusaha untuk pandai melukis,, seriously, i envy those who can draw perfectly straight from their mind to the papers,, kadang-kadang, tanpa saya sedar, saya menangis sebab tengok kawan-kawan pandai melukis,, ='( "





p/s : pada waktu tu, bila awak pegang tangan saya untuk ajar saya melukis, saya hampir menangis sebab saya rasa saya dapat melukis pada waktu tu,, thank you~     ='(

No comments:

:: heart wif u ::